Näin palautat tuotteen
Sinful tarjoaa mahdollisuuden palauttaa joko avaamattoman tilauksesi tai yksittäisiä, käyttämättömiä tuotteita jopa 365* päivän ajan.
*Hygieniasyistä johtuen intiimikäyttöön tarkoitettujen tuotteiden palautusoikeus raukeaa silloin, kun tuotepakkaus avataan. Toisin sanoen palautusoikeutta ei voi käyttää, mikäli hygienia- tai terveyssyistä intiimikäyttöön tarkoitetun tuotteen mahdollinen sinetti tai suojamuovi on rikottu. Jos tuotetta ei ole tarkoitettu intiimikäyttöön, voit avata tuotepakkauksen, kunhan voit palauttaa sen sisältöineen samassa kunnossa kuin vastaanotit sen. Näin ollen esim. vaatteita voi ilman muuta sovittaa, kunhan palautettava tuote on samassa kunnossa kuin vastaanottaessasi sen ja pakattuna alkuperäiseen, vahingoittumattomaan tuotepakkaukseen. Palautusoikeus raukeaa kuitenkin mikäli olet käyttänyt tuotetta pakkauksineen tavalla, joka selkeästi alentaa sen jälleenmyyntiarvoa.
Palauta koko tilaus tai yksittäisiä tuotteita
Voit palauttaa tilauksen/tuotteita seuraavilla tavoilla:
- Jätä paketti noutamatta, jos tilasit noutopisteeseen*.
- Lähetä käyttämättömät tuotteet meille joko 14 päivän peruutusajan sisällä tai enintään 365* päivän sisällä tilauksen tekemisestä. Vastaat itse palautuksen postimaksusta.
- Muistakaa laittaa myös Klarna-laskunne pitoon mikäli valitsitte tämän maksutavan.
*Jos kieltäydyt vastaanottamasta pakettia tai et nouda sitä valitsemastasi noutopisteestä, katsomme sinun peruuttaneen ostoksesi. Tässä tapauksessa vähennämme hyvitettävästä summasta palautuskustannukset. Palautuskustannukset ovat 5,90 €. Jos et halua hoitaa palautusta näin, voit noutaa pakettisi ja palauttaa sen itse.
Jos sinulla on kysyttävää yllä olevasta, löydät yhteystietomme täältä.
Miten palautat ostoksen
Voit palauttaa ostoksesi, jos tuote on käyttämätön ja avaamaton. Kun haluat käyttää palautusoikeuttasi joko koko tilauksen tai yksittäisten tuotteiden palauttamiseen, toimi seuraavasti:
- Tulosta ja täytä palautuslomake ja pakkaa se palautettavien tuotteiden mukaan. Jos sinulla ei ole tulostinta, voit kirjoittaa lomakkeen tiedot käsin paperille tai täyttää lomakkeen tietokoneella ja lähettää sen meille sähköpostitse osoitteeseen service@sinful.fi.
- Osta palautusetiketti linkin kautta TÄÄLTÄ. (Huomaa, että tähän tarvitaan tulostinta.)
Noudata linkin kautta saamiasi ohjeita.
Vastaat itse palautuslähetyksen kustannuksista. Sinful ei tarjoa maksuttomia palautusetikettejä, mutta voit ostaa palautusetiketin edulliseen hintaan.
Kun ostat palautusetiketin yllä olevan linkin kautta, voimme auttaa siinä tapauksessa, että pakettisi vahingoittuu tai katoaa.
Jos haluat palauttaa paketin ilman palautusetikettiä, voit lähettää sen paikalliseen palautustoimistoomme:
-Sinful/ MCompany @Tupasela, Ainontie 5, Ovet 3-7,01630 Vantaa.
Muistathan myös pakata mukaan edellä mainitun palautuslomakkeen.
HUOMAA! Sinful ei ota vastaan lunastettavia palautuksia. Hyväksymme vain osoitteeseemme lähetetyt paketit.
Palautetut tuotteet ovat sinun vastuullasi siihen asti kunnes Sinful vastaanottaa palautuspaketin. Siksi palautettavat tuotteet on pakattava huolellisesti.
Maksun palauttaminen
Kun käytät 14 päivän peruutusoikeuttasi palauttaaksesi avaamattomia tai käyttämättömiä tuotteita, maksu palautetaan viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun olemme saaneet tiedon tilauksesi perumisesta.
Kun käytät Sinfulin 365* päivän palautusoikeutta palauttaaksesi avaamattomia tai käyttämättömiä tuotteita, maksun palauttaminen tapahtuu sitten kun olemme vastaanottaneet palautuksen ja varmistaneet, että sen kunto täyttää palautusedellytyksemme.
Voit lukea lisää maksun palauttamisesta täältä.
Jos sinulla on kysyttävää, olet tervetullut ottamaan meihin yhteyttä.
Reklamaatioaika
Kun asioit EU:n alueella olevissa kaupoissa, sinulla on aina 2 vuoden reklamaatio-oikeus. Tämä pätee tietenkin myös Sinfuliin. Toisin sanoen tuotteen vastaanottamisen jälkeen sinulla on 2 vuotta aikaa reklamoida siinä olevista mahdollisista vioista tai puutteista.
Sinun on kuitenkin otettava meihin yhteyttä mahdollisimman pian ja viimeistään 2 kuukauden sisällä vian/puutteen huomaamisesta reklamoidaksesi tuotteesta.
Riitatapauksissa noudatamme Kuluttajariitalautakunnan suositusta.
Toimi näin, jos haluat tehdä tuotteesta reklamaation
Jos haluat käyttää reklamaatio-oikeuttasi, toimi seuraavasti:
- Ota ensin yhteyttä asiakaspalveluun osoitteeseen service@sinful.fi.
- Informoimme sinua sen jälkeen prosessin etenemisestä.